اگر می خواهیم رستگار گردیم، باید عاشورایی شویم.
باید از حق دفاع کنیم و با باطل بجنگیم.
مکتب حسین(ع)، مکتب عشق است و لشکر او لشکر مخلص خدا است.
برای عاشورایی شدن باید وارد این مکتب شد و در لشکر مخلص خداوند ثبت نام کرد. باید زیر پرچم حسین(ع) قرار گرفت تا در صف یزیدیان نباشیم.
باید بدانیم که صف سومی به نام صف بی طرف وجود ندارد.
اگر به فرموده امام معصوم اعتقاد داریم که فرمود:«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، در کربلا دو جبهه و دو صف بیشتر وجود نداشت. افراد یا حسینی بودند یا یزیدی هییت حیدریون اهر...
ما را در سایت هییت حیدریون اهر دنبال میکنید
برچسب: راه رستگار شدن, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 9:23